+Tipografía:
-Utilización de letras con remates (tipo times), xa que facilitan a letura.
-Emprego de letras acorde co que estamos deseñando (feminidade, alegría...).
-Prestar moita atención a tipografía: ésta caracteriza á marca.
-Emprego de letras escuras sobre fondo máis claro, xa que isto mellora a letura.
-No referente as páxinas web, non xustificar o texto para maior comodidade de letura.
-Creación dunhas letras novidosas para o título co fin de chamar a atención e provocar no público unha identificación destas co produto.
martes, 26 de enero de 2010
Tipografía e deseño
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Agardamos que o contido da nosa exposición vos fora produtivo e útil para os traballos que, como CAVs, temos que facer tan a miúdo.
ResponderEliminarSinalar tamén que, aínda que as letras escuras sobre fondo claro resultan máis lexibles, a presentación á inversa (letras brancas sobre fondo negro) resulta máis impactante e ofrece un acabado máis atractivo.
Un saúdo desde as agullas do reloxo!